count down

Time flies.
I don't feel that way until this summer.
How come it goes so fast.
I am not sure if I am ready for all of this.
13 hours apart,18000 KM away,
and I will be alone again.

I hate to leave my family and you.
Really.....

留言

  1. 時間愈逼近我心裡有個聲音想對妳說"don't go"
    我知道我這樣會讓妳有壓力,我會有這種感覺是正常的,
    我是真的很捨不得妳走,但妳不要擔心我
    就安心去完成學業吧.我會耐心的等待妳回來.

    回覆刪除
  2. hey gals, I totally understand your feeling now. Be strong and be confident, I know both of you can make it.

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

拉片片單Lesbian movie/TV list

日本女同志電影