Two month left

This is not the first time that I am going abroad for my study.
This is not the first time that I have to leave my most loved family and partner.
However...
I don't feel much happiness this time.
I realize it will be a changeling life for me,
and I will do my best to finish the degree as soon as possible.
I hope I can come back soon,
and start a new life with you.
I am imaging the future all the time,
and this has become the most powerful energy to push me forward.
I need your support meanwhile.
You know you really mean a lot to me.

留言

  1. 距離妳要離開剩不到二個月,我的心情真的很難過,我心裡十分的不捨讓妳走,但是看到妳在美國的朋友們很期待妳過去,我真的很不是滋味,嗚~~~~
    但是唸書是為了妳的前途,我沒資格也不能自私的綁著妳,只能在這二個月不到的時間多和妳相處,希望時間跑慢一點.
    寶貝~雖然我們認識的時間不長,但是我對妳的愛很深,早把妳當成老婆了,我會耐心的等妳回來,妳不在台灣的日子,我會努力賺錢,為我們的將來打拼.

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

拉片片單Lesbian movie/TV list

日本女同志電影